• Головна
  • З січня по липень 2015 року на залізницях через власну необережність загинули 10 підлітків
11:18, 18 серпня 2015 р.

З січня по липень 2015 року на залізницях через власну необережність загинули 10 підлітків

З початку року через власну необережність і порушення правил безпеки на залізничному транспорті загинули 10 підлітків. У семи із цих випадків діти травмувалися струмом. Серед загиблих – 8 хлопчиків і 2 дівчинки. Загалом у 2015 році на залізницях травмовано 343 сторонніх осіб, 202 з яких загинули. У переважній більшості люди зазнають травм через перехід залізничної колії у невстановлених місцях (50,4% випадків), а також при ходінні по сталевих магістралях (22% випадків).

Імовірність дитячого травматизму на залізницях збільшують два фактори: шкільні канікули та бездоглядність дітей – з одного боку і популярність у підлітків екстремальних видів дозвілля – з іншого.

«Діти часто залазять на рухомий склад, – говорить начальник Управління охорони праці та промислової безпеки Укрзалізниці Валерій Сусленко. – Напевно, вони не розуміють, що небезпека існує навіть тоді, коли наближаєшся менше ніж на 2 м від контактної мережі».

Колії, переїзди, поїзди, залізничне обладнання – об'єкти підвищеної небезпеки. Навіть якщо залізничний склад не рухається, спроба вилізти на дах вагона може коштувати людині життя, адже напруга в контактній мережі становить 27,5 тис. В. Підлітки гинуть через власну необережність, через бажання зробити красиві фото та похизуватися перед однолітками.

Приміром, в ніч з 8-го на 9-е липня на Донецькій залізниці на 981-му км перегону Мовне-Гаврилівка поїздом Одеса-Костянтинівка були смертельно травмовані троє підлітків: дві 14-річні дівчинки і 16-річний юнак, які, за попередніми даними, скоїли групове самогубство.

«Є підстави припускати, що це суїцид, – сказав Валерій Сусленко. – Діти були смертельно травмовані поїздом в умовах поганої видимості на кривій ділянці колії. Підлітки сиділи обнявшись на залізничному полотні і не реагували на звукові сигнали. Машиніст застосував екстрене гальмування, але через малу відстань - усього 150 м - наїзду запобігти не вдалося. Підтвердженням версії про самогубство стали відповідні статуси підлітків у соцмережах».

Потенційними жертвами також стають меломани, що при знаходженні на залізничній інфраструктурі не розлучаються з навушниками і не вимикають звук на своїх плеєрах або мобільних телефонах при переході через залізничні колії. Ще один фактор ризику – екстремальне хобі підлітків і молодих людей, яких називають зачеперами.

Загалом кількість нещасних випадків невиробничого характеру на залізницях зменшилася: травмованих порівняно з відповідним періодом минулого року стало на 41 особу менше. З 26 до 18 зменшилася і кількість дітей, які отримали тяжкі травми на сталевих магістралях. Статистика невиробничого травматизму свідчить, що серед потерпілих 73,7% - це чоловіки.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#0552 #новости херсона #херсонские новости #Імовірність дитячого травматизму на залізницях збільшують два фактори: шкільні канікули та бездоглядність дітей – з одного боку і популярність у підлітків екстремальних видів дозвілля – з іншого #на залізницях
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...