
15:59, 2 жовтня
У роботі онлайн-сервісів "Укрзалізниці" стався збій. Вони вже знову працюють
Після технічного збою в інтернет-провайдера роботу онлайн-сервісів Укрзалізниці відновлено. У компанії повідомляли про тимчасову недоступність онлайн-сервісів через технічний збій у провайдера. Орієнтовно протягом години не працювали офіційний сайт та мобільний застосунок для купівлі квитків. Пасажири також не могли придбати квитки у касах вокзалів.

Фото: t.me/s/UkrzalInfo
Що сталося
Технічні проблеми з боку інтернет-провайдера призвели до збоїв у роботі цифрових сервісів Укрзалізниці. Близько години були недоступні як сайт, так і застосунок для купівлі квитків.
Як купити квитки зараз
Попри збій, квитки залишалися доступними у залізничних касах по всій країні. Пасажирам радили тимчасово користуватися офлайн-продажем.
Коли відновлено роботу
О 14:02 Укрзалізниця повідомила, що роботу онлайн сервісів компанії відновлено.
Чому це важливо знати
Для пасажирів, які планують поїздки, важливо врахувати можливі тимчасові обмеження у доступі до цифрових сервісів і мати альтернативу для купівлі квитків. Це дозволить уникнути зриву подорожей.
Інформує kyiv.news
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Що очікує Україну до вступу в ЄС і як набуття членства вплине на кожного українця
Партнерський матеріал
11:00
Тепло починається з тих, хто не проходить повз – допоможіть тисячам хвостиків пережити зиму
Новини компаній
15:00
Вчора
Зміни у сфері прав споживачів, екологія і транспорт: як Україна наближається до стандартів ЄС у повсякденні
Партнерський матеріал
11:00
2 грудня
Спецтема