• Головна
  • Укрзалізниця запустила оплату квитків у чат-боті Apple Messages через Apple Pay
14:07, 5 серпня 2022 р.

Укрзалізниця запустила оплату квитків у чат-боті Apple Messages через Apple Pay

Укрзалізниця запустила оплату квитків у чат-боті Apple Messages через Apple Pay

Укрзалізниця запустила оплату квитків у чат-боті Apple Messages через Apple Pay.

Як повідомляє пресслужба компанії, в офіційному чат-боті Укрзалізниці в Apple Messages стала доступною оплата квитків за допомогою Apple Pay. Після оплати квиток можна додати в гаманець Apple Passkit, крім того, в Apple Messages доступний онлайн-чат зі службою підтримки. Наразі чат-бот Укрзалізниці налічує понад 264 тисячі зареєстрованих користувачів.

«Для нас важливо, щоб пасажири могли оплачувати квитки всіма можливими, зручними для них способами. Тому тепер в Apple Messages, який сам по собі робить взаємодію з Укрзалізницею такою ж простою, як спілкування в чаті з друзями чи близькими, можна розраховуватись в один клік — через найзвичнішу для користувачів Apple систему Apple Pay», — зазначив заступник голови Пасажирської компанії Укрзалізниці з розвитку бізнесу Євгеній Єнтіс.

Для запуску Apple Messages достатньо натиснути іконку «Повідомлення» на сайті Укрзалізниці. Миттєво відкриється діалогове вікно для купівлі квитків через Apple Pay або спілкування з оператором служби підтримки.

Apple Messages доступний для користувачів та бізнесів в усьому світі на 1,65 млрд пристроїв Apple та інтегрований із додатком «Повідомлення», а також з нативними функціями й сервісами iOS.

Проєкт реалізований на базі технології Corezoid Process Engine спільно з технологічним партнером Укрзалізниці – компанією Middleware (США) за підтримки платіжного партнера – Visa. Corezoid сертифікований компанією Apple як Messages Service Provider (MSP) для реєстрації бізнесів в Apple Messages для бізнесу.

«Окрім Apple Messages, наша бот-платформа Corezoid підтримує роботу з Google Business Messages, Viber, Telegram, Facebook messenger, WhatsApp for Business, Line, WeChat, Control.events та будь-якими іншими платформами з відкритими API. Робота з месенджерами — це хороший перший крок на шляху побудови «цифрового ядра» на базі Corezoid», — говорить Ольга Худік, керівник з розвитку бізнесу в Middleware.

Укрзалізниця запустила свій перший чат-бот у Viber та Telegram у січні 2021 року, а наприкінці минулого року чат-бот став доступним у Facebook Messenger та в Apple Messages.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#кривийРіг #новини #0564ua #укрзалізниця
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...