• Головна
  • На що найбільше скаржились споживачі Херсонщини у 2020 році?
16:46, 15 березня 2021 р.
Надійне джерело

На що найбільше скаржились споживачі Херсонщини у 2020 році?

На що найбільше скаржились споживачі Херсонщини у 2020 році?

За 2020 рік до Управління захисту споживачів звернулося 499 споживачів з  письмовими заявами на якість товарів, робіт і послуг. Про це сьогодні під час прес-конференції повідомили у ГУ Держпродспоживслужби у Херсонській області.

На що найбільше скаржились споживачі Херсонщини у 2020 році?, фото-1

-За місцем проживання заявників більшість звернень надходили від мешканців м. Херсона та м. Нова Каховка, що свідчить про недотримання суб’єктами господарювання законодавства про захист прав споживачів та ігнорування вимог споживачів.Серед отриманих звернень громадян щодо якості товарів споживчого ринку більшість стосується якості непродовольчих товарів, а саме: складнопобутової техніки, електротоварів, взуття, одягу, мобільних телефонів, - зазначив заступник начальника Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Олександр Мандра.

Проведений аналіз звернень громадян свідчить про те, що незадоволення споживачів викликає неналежна якість надання платних та житлово-комунальних послуг.  У 2020 році за скаргами перевірено 305 суб'єктів господарювання з питань дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів. У 111 суб'єктів господарювання встановлені різного роду порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів».

За результатами розгляду звернень громадян за 2020 рік споживачам повернуто за придбані неякісні товари і послуги 243 тис 074 грн. в т.ч. у сфері торгівлі непродовольчими товарами 228 тис 022 грн., а у сфері надання послуг 15 тис 052 грн.

Більш докладно щодо безпечності та якості харчових продуктів за 2020 рік  розповів начальник управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини ГУ Держпродспоживслужби у Херсонській області Віталій Боярський.

Він зазначив, що надійшло 76 звернень.

- неякісні харчові продукти (незадовільні органолептичні показники, реалізація харчових продуктів у яких закінчився термін реалізації, отруєння після вживання харчових продуктів) - 26;

- порушення санітарних вимог в закладах торгівлі та харчування – 14;

- порушення щодо маркування харчових продуктів – 9;

- реалізація харчових продуктів в неустановлених місцях (стихійна торгівля) – 9;

- різне (обмеження роботи ринків в умовах карантину, здійснення громадського харчування в приватній власності, на роботу лабораторій ветеринарно-санітарної експертизи на ринках)- 18.

Заходи по розгляду звернень: 

- надіслано листів-запитів на підприємства для з’ясування фактів викладених у зверненнях громадян – 5;

- проведено комісійних обстежень – 12;

- проведено збір інформації (наказ) – 19;

- проведено позапланових інспектувань - 24;

- складено актів – 24;

- видано приписів суб’єктам господарювання – 17;

- відібрано зразків - 5 (1 зразок м’яса, 40 проб змивів);

- прийнято рішень про припинення виробництва – 2.

Також складено 3 протоколи на накладено штрафів на суму 92 тис 399 грн. 

У результаті розгляду 52 звернень громадян факти, які були викладені у скаргах, підтвердились. По 24 заявам громадянам надані роз’яснення.

Завідувач сектору контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Ольга Шабуняєва у свою чергу повідомила, що до них надійшло 59 звернень від громадян.

- За результатами розгляду звернень проведено 17 позапланових перевірок. Основними питаннями є вартість послуг з водопостачання та водовідведення, вартість послуг з теплопостачання та поводження з побутовими відходами, також були питання щодо вартості медичних препаратів.

У 2020 році проведено 4 планових перевірки і 1 позапланову перевірку на виконання припису. В результаті проведення заходів контролю сектором контролю за регульованими цінами прийнято рішень про застосування адміністративно-господарських санкцій на суму  209,717  тис. грн.

в тому числі: штрафи – 155 тис 858 грн.; сума коштів, що підлягає поверненню споживачам – 53 тис 858 грн. Попереджено обрахування споживачів на суму 452 тис 201 грн.- зазначила Ольга Шабуняєва.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#споживачі #Держпродспоживслужба #порушення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
live comments feed...