
13:09, 21 березня 2013 р.
Маршрутки Херсона: о наболевшем
Крик души – иначе не назовешь письмо, которое было опубликована на сайте горсовета одной из херсонок, которая подписалась как Ілона Тебушвіллі. И хотя представители Госавтоинспекции продолжают заниматься проверкой общественного транспорта, даже в месячник по борьбе с «неадекватом» водителей эти самые водители продолжают вести себя так, словно правила писались не для них, а за спиною нет информационного листа с номером телефона, по которому каждый гражданин может пожаловаться на хамство водителей.
«Доброго дня!
Звертаюсь від імені більшості пасажирів м. Херсона, користувачів послугами маршрутного таксі до керівників органів транспортного управління нашої громади з питання порушення водіями громадського транспорту норм та правил оплати за проїзд, прийнятих від 01.08.12р. , встановлених постановою міськвиконкому.
Повірте, мені, як і усім іншим, якось все одно, коли віддавати 2 грн. за проїзд: чи то при вході, чи то при виході. Але, будучи законно послушною та відповідальною громадянкою, для запобігання конфліктних ситуацій, виконуючи згадану постанову, вже ввійшло у звичку, що готую завчасно ще на зупинці кошти за проїзд і розраховуюсь, звичайно, при вході у громадський траспорт (тим більше, що більшість водіїв також попередньо «тягнуть руку» для отримання 2 грн., одні взагалі не рушають з місця, поки всі не розрахуються). Але ж є й такі, які чомусь вважають себе «королями свого государства», де встановлюють свої права та закони, ганяючи нас по салону автобуса, як тих бідних ягнят, то плати, то забери…
Останнього разу, після того, як вкотре ще один з таких зіпсував настрій ( 14.03.13 о 16.40 год., маршрут №5 ПП «Малишев», держ. номер ВТ 1141 АА (і вже не вперше!!!)), просто вже не витримала, терпець урвався.
Знаєте, просто крик душі. Заходиш у маршрутку після робочого дня , виснажений та втомлений, протягуєш 2 грн., а у слід на весь салон чуєш істеричний крик: «Жінко , заберіть свої гроші!». Всі на тебе звертають увагу, відчуваєш себе сірою мишкою чи кроликом перед удавом. Вибачте, але чому я повинна одні і ті ж сама правила у кожній маршрутці виконувати по-різному? Я ж не екстрасенс, щоб здогадуватись завчасно, які правила оплати ввів той чи інший водій у громадському транспорті, чи стояти при вході допитуватися , коли ж заплатити??? Як нам підстроїтись до різних вимог різних водіїв?
Шановне керівництво ПП «Малишев», незважаючи на те, що Ваш співробітник відверто зіпсував мені настрій, порушуючи вищезгадану постанову, опозорив мене перед іншими пасажирами, порушив мої права як клієнта, ще й завів мову про те, що зупинки про яку, я його попрохала не існує, хоча я вже 5 років кожного дня виходжу на тому місці. Незважаючи на те, що перед цим сам же водій зупинявся в не відведених для зупинок місцях, ще й порушував правила дорожнього руху, двічі створивши аварійну ситуацію, зупинившись на підйомі та на перехресті доріг. Чесне слово, просто вже накипіло. Доведіть вже, накінець-то до відома своїх підлеглих щось одне.
Закони написані для всіх одинакові: і для пасажирів, і для водіїв, і виконувати їх потрібно спільно, а не кому, як заманеться. Пасажири - це люди, а не 2 гривні…, не «тіла» (сама чула, як нас називають і, звичайно, не стадо ягнят, якими можна потакати, ганяти , кому, як і куди заманеться!!! З повагою, Ілона Тебушвіллі».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема