
Новини компаній
17:00, 29 січня 2018 р.
Секрети МакДональдс яких ви не знали
Новини компаній
Кожен раз при відвідуванні МакДональдса ми сприймаємо невпинне великий потік нових клієнтів, як щось цілком природне. Проте істотну роль відіграють різноманітні хитрощі, які допомагають привернути якомога більше відвідувачів і при цьому сприяють тому, щоб вони не затримувалися надто довго.
1. Персонал постійно миє підлогу, а значить, ніяких зайвих мікробів бути не повинно. Це викликає додаткове довіру і повагу відвідувачів.
2. Співробітницям ресторанів не дозволяється використовувати помітний макіяж або надягати прикраси. Носити спідницю дозволено тільки тим дівчатам, хто працює старшим менеджером на зміні. Подібні правила були введені ще понад 20 років тому за дуже простим міркуванням: загравання клієнтів з персоналом не посприяє швидкому обслуговуванню.
3. МакДональдс мотивує на відвідування через дітей. Будучи найбільшим в світі дистриб'ютором дитячих іграшок, МакДональдс постійно радує дітей сюрпризами, подарунками і бонусами. Мало хто з дітей залишається байдужий до смачних пригощань, яскравих іграшок та позитивної атмосфери ресторанів, а батьки часто йдуть на поводу у своїх чад. До речі, іграшки випускаються серіями по 8 штук, а малюк не заспокоїться, поки не збере всю колекцію цілком.
4. У статуті для персоналу зазначено, що якщо клієнт не уточнив розмір порції, то за замовчуванням можна включити найбільшу. Таким чином скорочується час обслуговування і прибуток зростає.
5. Іноді касир пропонує додатково взяти що-небудь, на корпоративнiй мовi це називається "підказка". Це робиться не тільки, щоб підвищити середній чек, але і щоб вчасно реалізувати страви, терміни життя яких близьки до завершення.
6. Персоналу не рекомендується використовувати слово "не" в зверненні до клієнта, попереджаючи лінгвістичне програмування на заперечення.
7. Вільний бездротовий доступ в інтернет в ресторанах мережі з'явився відносно недавно. Однак це відразу викликало проблему: молодь стала засиджуватися дуже довго. Рішення виявилося дуже простим - були відключені усі розетки в доступі клієнтів, тому надовго засидітися не вийде.
8. Ідея використовувати не найзручніші жорсткі стільці була реалізована ще в 50-х роках, коли тільки відкрився 2-й ресторан мережі. Навряд чи ви зможете відпочивати тут годинами.
9. Енергійна музика зi швидким ритмом - теж не випадковість, адже вона сприяє активним діям.
10. Понад 2/3 клієнтів приймають рішення про відвідування McDonald's раптово. Багато в чому це обумовлено особливостями розташування ресторанів мережі - біля вокзалів, на центральних вулицях і великих площах. Як правило, відвідувач, прямуючи кудись, заходить на легкий перекус, але заздалегідь похід в МакДональдс мало хто планує. Тому відвідувачі в основному надовго не затримуються, незаплановане відвідування зазвичай триває недовго.
До речі, чи знаєте ви, що значна частина ресторанів не належить компанії, а працює під франшизою МакДональдс?
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
10:30
20 грудня
Спецтема