
08:04, 16 вересня 2017 р.
З початку року херсонськими ЦОПами надано більше 65 тис. адмінпослуг

Найбільш запитуваною серед відвідувачів Центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника. Зокрема, у січні – серпні поточного року мешканцям Херсонщини надано майже 30 тис. таких послуг.
Не втрачає актуальності послуга з надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Протягом зазначеного періоду надано 6,2 тис. таких послуг. Крім того, представників бізнесу та громадськості продовжує цікавити послуга з реєстрації платника єдиного податку – 5,3 тис. послуг.
На сьогодні обслуговування платників здійснюється 9 Центрами обслуговування платників, що діють при податкових інспекціях Херсонської області. Докладний перелік адмінпослуг та інформація про роботу ЦОПів розміщені на субсайті територіальних органів ДФС у Херсонській області офіційного веб-порталу ДФС (http://kherson.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/).
Також, у ЦОП платники податків мають можливість отримати комплекс консультативних та інформаційних послуг, подати звітність та інше.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:30
9 грудня
Інверторні технології нового покоління: чому інвертори Deye стали вибором для сучасних енергосистем
Новини компаній
17:00
8 грудня
Спецтема