• Головна
  • "Сервіс" міської ради обурює херсонців
11:11, 29 серпня 2017 р.

"Сервіс" міської ради обурює херсонців

"Сервіс" міської ради обурює херсонців, фото-1

Про "якісний" сервіс Відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради пише у соцмережах Ольга Орлова. За її словами, складності в отриманні довідки починаються вже на вході до Відділу. 

"Сервіс" міської ради обурює херсонців, фото-2

Херсонці займають черги вже о 5-ій ранку. А до 7:00 під дверима міськради створююється штовханина. Не допомагає й онлайн-реєстрація. 

"На моєму талоні вказано "час прийому" - 07:00. І ось маленька, але дуже цікава ремарка: час роботи відділу з прийому громадян 08:00; а час початку видачі талонів - 07:30. Питання: нахіба ми тут з 7 ранку (не говорячи про людей, які займали чергу на талони ще о 5)?", - пише Ольга.

Коли потрапляєш до головного спеціаліста відділу, дізнаешься про те, що на отримання кожної довідки потрібно брати талони.

"Вказавши на мій ляп із одним талоном, спеціаліст повідомила мені, що зможе видати лише одну довідку. І тут мені стало не по-собі: прочикавши годину на холоді, а потім ще 30 хвилин в тотальній задусі - я маю повторно пройти цей шлях", - обурюється мешканка Херсона.

Також у Відділі є проблеми з базами данних. Як повідомляє Ольга, в довідці не було записано її сина, який прописаний у квартирі. На що спеціаліст відповіла: "Він у Вас не прописаний. Наш відділ створений у 2016 році, отже ті, хто передавали нам ці документи не зробили".

"Сервіс" міської ради обурює херсонців, фото-3

Онлайн-запис на сайті міської ради вже не працює. На наступні два дні неможливо отримати електронні талони.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#міськрада #відділ #реєстрації #громадян #черги #довідка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...