Директор Херсонського Водоканалу оголосив догану диспетчеру за некоректну поведінку з абонентами

Як ми повідомляли, 16-17 серпня в процесі ліквідації масштабної аварії на водогоні в центрі міста до Водоканалу почали надходити скарги на некоректну та грубу поведінку диспетчера підприємства під час спілкування з абонентами.

Директор Водоканалу провів службове розслідування, особисто прослухав аудиоаписи телефонних розмов, оголосив догану та оштрафував диспетчера. Крім того, Михайло Чемерис попередив колектив про те, що у подальшому до порушників будуть застосовуватися суворі дії: догани, штрафи та звільнення.

На 43 будинках, мешканці яких потерпали без води, розміщенні відповідні об’яви із поясненням ситуації та вибаченням за поведінку диспетчера.

Директор Херсонського Водоканалу оголосив догану диспетчеру за некоректну поведінку з абонентами , фото-1

Колектив Водоканалу просить вибачення за ті випробування, які пережили мешканці центральної частини міста, перебуваючи у літню спеку без води. С подіваємось на ваше розуміння і дякуємо за ваше терпіння.

водоканал Херсон догана диспетчер
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі