
12:50, 23 серпня 2017 р.
Директор Херсонського Водоканалу оголосив догану диспетчеру за некоректну поведінку з абонентами
Як ми повідомляли, 16-17 серпня в процесі ліквідації масштабної аварії на водогоні в центрі міста до Водоканалу почали надходити скарги на некоректну та грубу поведінку диспетчера підприємства під час спілкування з абонентами.
Директор Водоканалу провів службове розслідування, особисто прослухав аудиоаписи телефонних розмов, оголосив догану та оштрафував диспетчера. Крім того, Михайло Чемерис попередив колектив про те, що у подальшому до порушників будуть застосовуватися суворі дії: догани, штрафи та звільнення.
На 43 будинках, мешканці яких потерпали без води, розміщенні відповідні об’яви із поясненням ситуації та вибаченням за поведінку диспетчера.

Колектив Водоканалу просить вибачення за ті випробування, які пережили мешканці центральної частини міста, перебуваючи у літню спеку без води. С подіваємось на ваше розуміння і дякуємо за ваше терпіння.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:30
Вчора
Інверторні технології нового покоління: чому інвертори Deye стали вибором для сучасних енергосистем
Новини компаній
17:00
8 грудня
Що очікує Україну до вступу в ЄС і як набуття членства вплине на кожного українця
Партнерський матеріал
11:00
5 грудня
Спецтема