• Головна
  • Херсонка порівняла міську раду зі стоматологією
18:34, 13 липня 2017 р.

Херсонка порівняла міську раду зі стоматологією

Херсонська блогер та громадська діяч Євгенія Вірлич порівняла міську раду зі стоматологією. Свої висновки вона написала у соцмережах:

"Звернулась до Обласної стоматологічної поліклініки. Гострий зубний біль - потрібна пломба. Зайшла об 11.45 - вийшла задоволена життям о 13.10. Обслуговування швидке - жодних черг. Черги невеличкі є там, де протезують. Сучасне обладнання, приємні лікарі і медсестри, дуже чуйні і ввічливі. Лікар-терапевт відправляє оперативно інформацію анестезіологам та рентгенологам - ті так само оперативно в автоматизованому режимі реагують. З мене вимагалось тільки пройти 5 метрів в один бік та в інший і назвати прізвище.

Я вередлива щодо лікарень - мені подавай виключно хороше обладнання і мінімум зусиль з мого боку. Тут мене все задовольнило. Чистенько, приємно, прохолодно (при цьому, кондиціонерів не чутно, отже, якісне обладнання для охолодження). А головне - майже все автоматично, окрім роботи медперсоналу безпосреденьо з лікування. Записатись можна навіть за мобільним телефоном. Я приходила без запису - просто з гострим болем. Лікування каналів плюс пломба мені обійшлось у 349,20 грн. Офіційно, через касу. Раніше я лікувалась у приватних лікарнях, але там мені не сподобались ціни (ті самі послуги вже два роки тому дорожчі 500 грн. були) плюс було таке, що я зуб "переліковувала". Знову ж таки, кому як.

Я розумію, що забезпечити електронне обслуговування у даному випадку нескладно. Чому цього не хоче міська рада для своїх послуг, незрозуміло. Тим паче, у нас є ХНТУ, який випускає фахівців у цьому напрямку. Я, до речі, одна з таких тіпа. Хоча ні, зрозуміло: це ж унеможливлює "ліві" кошти".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#міськрада #Херсон #стоматологія #Вірлич
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...