
09:45, 10 липня 2017 р.
Адмінпослуги по-херсонськи: кошти витратили, а черги залишились

Херсонська активістка, фахівець із бюджетних розслідувань Євгенія Вірлич у холі міської ради зіштовхнулася із тим, що черги для реєстрації місця проживання нікуди не ділися, не дивлячись на усі обіцяні покращення та витрачені кошти.
"Так виглядає електронна черга по-херсонськи, - говорить Євгенія Вірлич. Відділ реєстрації місця проживання. Я вже здогадуюсь, яку відмазку вигадає особа, яка керує цим напрямком. Їй було трошки не до роботи останнім часом - вона виливала те, чим наповнена у бік міських ЗМІ, які гідно висвітлюють події у міськраді.
А я нагадаю скріншотами платіжок, які суми витрачено 2016-го року на обладнання цього відділу:
35600,00 - табло оператора (10 штук, до речі)
37 877,45 - створення системи управління чергою
65029,00 - сенсорний термінал.
Це тільки те, що я точно знайшла - може й більше.
І до сьогоднішнього дня (більше, ніж півроку) черги неймовірні. Кілька днів тому в моїй присутності жіночка намагалась довести своє місце в черзі. Сьогодні вранці цитати наступні:
«По линии регистрации места жительства»;
«Они месяц не принимали якобы устанавливали новую систему электронной очереди»;
«Сейчас в холле толпа людей - яблоку негде упасть»;
«Срач и почти драки».
Що ми там казали про ефективність витрачання бюджетних коштів?", - запитує Євгенія.



Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:30
9 грудня
Інверторні технології нового покоління: чому інвертори Deye стали вибором для сучасних енергосистем
Новини компаній
17:00
8 грудня
ТОП новини
Спецтема