• Головна
  • Адмінпослуги по-херсонськи: кошти витратили, а черги залишились
09:45, 10 липня 2017 р.

Адмінпослуги по-херсонськи: кошти витратили, а черги залишились

Адмінпослуги по-херсонськи: кошти витратили, а черги залишились, фото-1

Херсонська активістка, фахівець із бюджетних розслідувань Євгенія Вірлич у холі міської ради зіштовхнулася із тим, що черги для реєстрації місця проживання нікуди не ділися, не дивлячись на усі обіцяні покращення та витрачені кошти.

"Так виглядає електронна черга по-херсонськи, - говорить Євгенія Вірлич. Відділ реєстрації місця проживання. Я вже здогадуюсь, яку відмазку вигадає особа, яка керує цим напрямком. Їй було трошки не до роботи останнім часом - вона виливала те, чим наповнена у бік міських ЗМІ, які гідно висвітлюють події у міськраді.

А я нагадаю скріншотами платіжок, які суми витрачено 2016-го року на обладнання цього відділу:

35600,00 - табло оператора (10 штук, до речі)

37 877,45 - створення системи управління чергою

65029,00 - сенсорний термінал.

Це тільки те, що я точно знайшла - може й більше.

І до сьогоднішнього дня (більше, ніж півроку) черги неймовірні. Кілька днів тому в моїй присутності жіночка намагалась довести своє місце в черзі. Сьогодні вранці цитати наступні:

«По линии регистрации места жительства»;

«Они месяц не принимали якобы устанавливали новую систему электронной очереди»;

«Сейчас в холле толпа людей - яблоку негде упасть»;

«Срач и почти драки».

Що ми там казали про ефективність витрачання бюджетних коштів?", - запитує Євгенія.

Адмінпослуги по-херсонськи: кошти витратили, а черги залишились, фото-2
Адмінпослуги по-херсонськи: кошти витратили, а черги залишились, фото-3
Адмінпослуги по-херсонськи: кошти витратили, а черги залишились, фото-4
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Херсон #ЦНАП #послуги #реєстраціягромадян
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити