5 принципових кроків у розробці виграшної SEO-стратегії

На дворі 2017, і більшість підприємців віддає собі звіт, що їх бізнесу потрібна пошукова оптимізація. Використовуючи її можливості, можна залучити більше трафіку, поліпшити результати видачі та підвищити конверсії. Але ось чого власники компаній (і навіть деякі маркетологи) не до кінця розуміють, так це того, що з SEO не так вже й легко впоратися. А для досягнення якихось істотних результатів повинна бути розроблена грамотна стратегія.

У цій статті я поясню, як побудувати виграшну SEO стратегію за п'ять основних кроків. Придерживаясь данных шагов продвижение веб-сайтов станет для клиента генератором прибыли. Давайте же компания смартвеб расскажет все детально о данный шагах.

Як побудувати SEO стратегію за п'ять кроків

#1 Виберіть сторінки під просування та оптимізацію

Пошукова оптимізація може коштувати дорожче, ніж ви думаєте, особливо якщо ви хочете домогтися гарних результатів видачі в конкурентній ніші (наприклад, юридичні послуги, нерухомість, страхування, зниження ваги і т. д.). Створення ефективної та рентабельної SEO стратегії в першу чергу залежить від вашої здатності розставляти пріоритети. Тому, як точку відправлення, оберіть для просування і оптимізації кілька сторінок.

Які ж це сторінки? Скажімо так, все залежить від вашої галузі та спеціалізації. Якщо у вас інтернет-магазин, то зосередьтеся на сторінках своїх самих конкурентних товарів. Якщо ви надаєте послуги, то виберіть одну найкращу пропозицію або сервіс. Якщо ви власник клініки, підійдуть ваші найпопулярніші процедури. І так далі і тому подібне.

Варто звернути увагу на такий важливий фактор як видача вибраних сторінок у пошуку. Наприклад, якщо ви хочете оптимізувати і просувати дві сторінки з послугами, але бюджету вистачає тільки на одну, вибирайте ту, яка вже показує хороші результати.

Просувати всі сторінки відразу марно. Як інтернет-маркетолог або SEO-шник, ви обмежені в часі і ресурсах, тому зосередьтеся на цільових сторінках. Ви поліпшите ранжування ключових сторінок, що, в свою чергу, надасть значний динамічний імпульс ранжування всього сайту.

#2 Проаналізуйте ваших конкурентів

Після того, як ви визначилися з окремими сторінками, розберіться з тим, що роблять ваші конкуренти для того, щоб пробитися до вершини пошукової видачі. Придивіться до їх тактики внутрішньої і зовнішньої оптимізації.

Фактори внутрішньої оптимізації:

● Ключові слова (в елементах сторінки і контенті)
● Url
● Title теги
● Заголовки і підзаголовки
● Зображення і Alt теги
● Мета опису
● Структура вмісту
● Довжина вмісту
● Віджети і плагіни (наприклад, соціальні кнопки)
● Швидкість завантаження
● Оптимізація для мобільних пристроїв

Фактори зовнішньої оптимізації:

● Кількість зворотних посилань на задану цільову сторінку
● Типи посилань (наприклад, посилання з директорій, лістингів, коментарів в блогах і т. д.)

Особливу увагу приділіть ключовими словами. Якщо ваші конкуренти займають ключові позиції в ТОП-10 пошукової видачі Google, а ви ні, то вони, схоже, вивчили ключевики краще, ніж ви. Тоді ваша мета – виправити цю помилку, органічно розподіливши синоніми ключових слів, LSI - і низькочастотні ключевики по всім текстам цільових сторінок. Для дослідження скористайтесь Ahrefs, Moz і планувальником ключових слів від Google AdWords.

Багато ідей можна також почерпнути з посилань. Щоб зрозуміти більше про те, які посилання ваші конкуренти використовують на своїх цільових сторінках, я рекомендую скористатися Ahrefs. Просто вставити URL-рядок, натисніть "Prefix" з випадаючого списку, натисніть на іконку пошуку і перейдіть в категорію звіту "Backlinks" ("Посилання"). Там ви знайдете повний список посилань на цільову сторінку. Виглядає він приблизно так:

5прин

#3 Порівняйте стратегії, щоб визначити, над чим працювати

На цьому етапі потрібно порівняти підходи до SEO на своєму сайті та сайтах конкурентів. Словом, потрібно порівняти застосовуються тактики зовнішньої і внутрішньої оптимізації і визначити, чого саме не вистачає вашим цільовим сторінкам. Прискорити процес допоможуть відповіді на такі питання:

● Яке основне ключове слово(а) використовується на цільових сторінках?
● Чи використовують вони LSI-ключевики? І в якій кількості?
● Яка наповненість ключовими словами?
● Зустрічається основний ключевик у перших 100 словах тексту?
● Використовуються ключові слова у URLах, title тегах, заголовках і підзаголовках?
● Є основне ключове слово або LSI-ключевики в тегах Alt?
● Правильно написані мета опису? І яким чином?
● Яка структура контенту?
● Яка його довжина?
● Які візуальні елементи використовуються?
● Оптимізовані ці елементи для пошуку? Яким чином?
● В достатній кількості використані марковані списки і пропуски між абзацами тексту?
Чи є на сторінках соціальні кнопки? Секція для коментарів?
● Які зовнішні і внутрішні посилання використані?
● Яким чином ці посилання розподілені по контенту?
● Який час завантаження?
● Оптимізовані сторінки для мобільних пристроїв чи ні?
● Впроваджені чи AMP-сторінки?
● Є спливаючі вікна?
● Який вік сторінок конкурента і їх авторитет?
● Наскільки свіжий контент на цих сторінках?

Коли відповісте на всі ці питання, напишіть список того, чого не вистачає вашим цільовим сторінкам. Це можуть бути ключевики, надійні посилання, красива графіка, грамотна структура і т. д. Переконайтеся, що ви дійсно розумієте, ніж ваші конкуренти краще вас. А потім вже можна будувати стратегію на їх успіх.

#4 Проведіть аналіз поведінкових факторів на цільових сторінках

Як тільки ви визначили, що саме під внутрішньої і зовнішньої оптимізації вашим конкурентам дається краще вас, зосередьте вашу увагу на таких факторах, як дизайн, юзабіліті і поведінкових. Аналіз цих факторів допоможе зрозуміти, чому ваші сторінки ранжуються добре, або взагалі не приносять результатів. Для цих чинників найкраще провести поведінковий аналіз.

Я не рекомендую використовувати всякі модні інструменти. Краще всього просто зайти у свій аккаунт в Google Аналітиці та переглянути наступні показники:

● Показник відмов
● Середня тривалість перебування на сторінці
● Мети (перевірте вкладку "Конверсії")

Цього буде достатньо для того, щоб зрозуміти, як користувачі взаємодіють з вашими сторінками, контентом, конверсійними формами і закликами до дії. Однак іноді GA не буває настільки корисним, наскільки ми від нього очікуємо.

Давайте припустимо, що у вашої цільової сторінки високий показник відмов, короткий час перебування і нульові конверсії, навіть після впровадження всіх прийомів оптимізації. По суті, ви поняття не маєте, що змушує ваших відвідувачів залишати сторінки. В такому випадку є сенс скористатися тепловими картами (сервіси CrazyEgg або Lucky Orange підійдуть).

Теплові карти ідеально підходять для візуалізації того, як відвідувачі читають і дивляться контент, заповнюють контактні форми і форми на підписку, натискають на кнопки і переходять за посиланнями. Використовуйте їх з розумом і ви зможете зрозуміти природу ваших слабких місць (не вражаючі зображення, нечитабельні шрифти, невідповідні кольору в оформленні закликів до дії або нудні заголовки). І не забудьте записати все, що ви можете виправити, поліпшити або додати на сайт в перспективі.

#5 Вбудуйте свою стратегію

На цьому етапі, коли всі дані зібрані і проаналізовані, можна починати впроваджувати SEO стратегію:

● Оптимізувати цільові сторінки одну за одною (кроки 2, 3 і 4 в допомогу)
● Упевнитися, що оптимізація допомагає сторінок ранжируватися в пошукових системах. Якщо це не так, то з'ясуйте чому.
● Використовувати свої знання, щоб перевершити стандарти галузі (розробити свою автентичну стратегію оптимізації і переконати інших використовувати вашу тактику).

Ви точно не хочете бути SEO професіоналом з розряду копіпаст. Зберіть все краще від ваших конкурентів, приберіть все погане з ваших сторінок, але додайте до вашої стратегії власні ідеї.

Не забувайте, що SEO – це постійний процес. Постійно покращуйте свої сторінки і аналізуйте дії ваших конкурентів, щоб бути на крок попереду. Тоді ваша SEO стратегія буде приносити дохід і користь.

Висновки

Наявність детальної SEO-стратегії принципово для успішного ранжирування вашого сайту. Вона допомагає зосередитися на важливих деталях і опустити те, що не має значення. Якщо ви віддаєте перевагу оптимізацію сайту без чіткої і ясної стратегії, то ваші спроби марні. Це факт.

Якщо коротше, то інвестуйте в розробку цілеспрямованої SEO-стратегії, яка принесе довгограючий ефект. П'ять описаних вище кроків допоможуть цього досягти. Хоч SEO і є досить нудним і скрупульозним процесом, вас можуть обмежувати тільки інструкції Google. Будьте креативними в процесі розробки своєї (або клієнтської) оригінальної стратегії, що відповідатиме потребам галузі та спеціалізації.

smart-web.com.ua
5принциповихкроківурозробцівиграшноїSEO-стратегії
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
4 просмотра в январе
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует
Криминал
В Херсонское отделение полиции обратилась местная жительница. Женщина заявила, что стала жертвой мошенников, которые обманом заставили её перечислить им 1000 долларов. По её словам она связалась с мужчиной, который заверил её что за 1000 долларов, он устроит её сына в рейс на одно из суден. Желая помочь своему сыну и отправить его в рейс, женщина перевела на счет мошенника тысячу долларов. Незадолго после этого мужчина перестал отвечать на звонки, а потом...
Общество
Как сообщалось ранее, вчера вечером родители двух девочек 10 и 11 лет сообщили в полицию города об их исчезновении. К поиску подключилась полиция города, военные, педагоги и все жители города, которых взволновала новость о пропаже девочек. Сегодня днем девочек нашли в соседнем селе. Они грелись в магазине, где небезразличные жители напоили их чаем. По словам девочек, они гуляли по Антоновке и потерялись. Выйдя на незнакомую дорогу, они всю ночь шли по ней....
Общество
Жители Каховки возмущены суммами, которые им насчитали в платежках за отопление. Каховчаны заявляют, что не способны оплатить платежку в 5 тысяч гривен, так как получают в пять раз меньше. Об этом сообщает golos.ua. В Херсонской области, городе Каховка гражданам, проживающим в двухкомнатных квартирах, прислали платежки с долгом за отопление в 5 тысяч гривен. Простая украинская семья выплатить такую сумму просто не способна. Одна из жительниц сообщила, что...
Криминал
Вечерняя прогулка едва не закончилась трагедией для молодой жительницы города и её четырехлетнего сына. В пятницу, 18 января на улице Рабочая водитель неопознанного легкового автомобиля сбил жительницу города женщину которая переходила дорогу держа за руку своего четырехлетнего сына-инвалида. Как сообщает khersondaily, женщину откинуло потоком воздуха и она отделалась лишь легкими ссадинами и ушибами. Весь удар пришелся на её сына. Ребенка эвакуировали в д...
Общество
Как пишет Дарья Мельник на grivna.ks.ua, сегодня в соцсетях разгорелась дискусия по поводу автобуса с 20 маршрута. Жители города много раз сообщали об аварийном состоянии транспорта курсирующего на маршрутах города. Жаловались херсонцы и на ужасного состояния сиденья, вечно открытые двери и дырки в полу размером с ногу. По словам одной из пассажирки, в нижняя ступенька в маршрутке просто отваливается и люди вынуждены перепрыгивать её, опасаясь полностью её...
Общество
В субботу, 19 января, на заседании комиссии по оказанию материальной денежной помощи, было принято решение выделить средства с городского бюджета. Средства выделят по городской программе "Социальная защита населения, ветеранов войны и труда Скадовска». Материальная денежная помощь предоставляется адресно, гражданам льготных категорий указанных в специальном Положении и другим гражданам, оказавшимся в сложной жизненной ситуации. В полный список льготных кат...
Общество
Согласно официального сообщения администрации аэропорта Херсон за январь-декабрь предыдущего года, аэропорт Херсон перевез на почти на 41,7% больше чем в 2017 году, а именно более 150 тысяч пассажиров. Информация представлена на сайте ЦТС. Общий пассажиропоток аэропорта составил более 150 тысяч человек. Из них, 60,6 тысяч стали пассажирами внутренних рейсов, и 68,4 тысяч - международных регулярных рейсов. Услугами перевозчиков предоставляющие чартерные рей...
Общество
Внимание! Разыскиваются дети! Херсонской полицией разыскиваются две девочки десяти и одиннадцати лет. По последней информации, в пятницу 18 января, две несовершеннолетние девочки вышли из дому в Антоновке (пригород Херсона) и не вернулись. Глущук Анна Ивановна, 2009 г.р., жительница города Херсона. Одета в темно-вишневую болоневую курточку с капюшоном, темно-серые спортивные штаны с черной полоской, бело-розовая вязаная шапка с балабоном, розовые зимние ко...
Общество
Вечером 17 января, сотрудниками патрульной полиции Херсона, за нарушения ПДД, был остановлен автомобиль «Chery». При разговоре с сотрудниками полиции 47-летний водитель выказывал все признаки сильного алкогольного опьянения. Проходить осмотр водитель отказался. В то же время подъехал еще один автомобиль патрульной полиции, который был вызван неравнодушным свидетелем, который указал что водитель был совсем пьян и с большим трудом стоял на ногах. Также, было...