• Головна
  • 5 принципових кроків у розробці виграшної SEO-стратегії
Реклама
11:52, 29 квітня 2017 р.

5 принципових кроків у розробці виграшної SEO-стратегії

Реклама

На дворі 2017, і більшість підприємців віддає собі звіт, що їх бізнесу потрібна пошукова оптимізація. Використовуючи її можливості, можна залучити більше трафіку, поліпшити результати видачі та підвищити конверсії. Але ось чого власники компаній (і навіть деякі маркетологи) не до кінця розуміють, так це того, що з SEO не так вже й легко впоратися. А для досягнення якихось істотних результатів повинна бути розроблена грамотна стратегія.

У цій статті я поясню, як побудувати виграшну SEO стратегію за п'ять основних кроків. Придерживаясь данных шагов продвижение веб-сайтов станет для клиента генератором прибыли. Давайте же компания смартвеб расскажет все детально о данный шагах.

Як побудувати SEO стратегію за п'ять кроків

#1 Виберіть сторінки під просування та оптимізацію

Пошукова оптимізація може коштувати дорожче, ніж ви думаєте, особливо якщо ви хочете домогтися гарних результатів видачі в конкурентній ніші (наприклад, юридичні послуги, нерухомість, страхування, зниження ваги і т. д.). Створення ефективної та рентабельної SEO стратегії в першу чергу залежить від вашої здатності розставляти пріоритети. Тому, як точку відправлення, оберіть для просування і оптимізації кілька сторінок.

Які ж це сторінки? Скажімо так, все залежить від вашої галузі та спеціалізації. Якщо у вас інтернет-магазин, то зосередьтеся на сторінках своїх самих конкурентних товарів. Якщо ви надаєте послуги, то виберіть одну найкращу пропозицію або сервіс. Якщо ви власник клініки, підійдуть ваші найпопулярніші процедури. І так далі і тому подібне.

Варто звернути увагу на такий важливий фактор як видача вибраних сторінок у пошуку. Наприклад, якщо ви хочете оптимізувати і просувати дві сторінки з послугами, але бюджету вистачає тільки на одну, вибирайте ту, яка вже показує хороші результати.

Просувати всі сторінки відразу марно. Як інтернет-маркетолог або SEO-шник, ви обмежені в часі і ресурсах, тому зосередьтеся на цільових сторінках. Ви поліпшите ранжування ключових сторінок, що, в свою чергу, надасть значний динамічний імпульс ранжування всього сайту.

#2 Проаналізуйте ваших конкурентів

Після того, як ви визначилися з окремими сторінками, розберіться з тим, що роблять ваші конкуренти для того, щоб пробитися до вершини пошукової видачі. Придивіться до їх тактики внутрішньої і зовнішньої оптимізації.

Фактори внутрішньої оптимізації:

● Ключові слова (в елементах сторінки і контенті)
● Url
● Title теги
● Заголовки і підзаголовки
● Зображення і Alt теги
● Мета опису
● Структура вмісту
● Довжина вмісту
● Віджети і плагіни (наприклад, соціальні кнопки)
● Швидкість завантаження
● Оптимізація для мобільних пристроїв

Фактори зовнішньої оптимізації:

● Кількість зворотних посилань на задану цільову сторінку
● Типи посилань (наприклад, посилання з директорій, лістингів, коментарів в блогах і т. д.)

Особливу увагу приділіть ключовими словами. Якщо ваші конкуренти займають ключові позиції в ТОП-10 пошукової видачі Google, а ви ні, то вони, схоже, вивчили ключевики краще, ніж ви. Тоді ваша мета – виправити цю помилку, органічно розподіливши синоніми ключових слів, LSI - і низькочастотні ключевики по всім текстам цільових сторінок. Для дослідження скористайтесь Ahrefs, Moz і планувальником ключових слів від Google AdWords.

Багато ідей можна також почерпнути з посилань. Щоб зрозуміти більше про те, які посилання ваші конкуренти використовують на своїх цільових сторінках, я рекомендую скористатися Ahrefs. Просто вставити URL-рядок, натисніть "Prefix" з випадаючого списку, натисніть на іконку пошуку і перейдіть в категорію звіту "Backlinks" ("Посилання"). Там ви знайдете повний список посилань на цільову сторінку. Виглядає він приблизно так:

5прин

5прин

#3 Порівняйте стратегії, щоб визначити, над чим працювати

На цьому етапі потрібно порівняти підходи до SEO на своєму сайті та сайтах конкурентів. Словом, потрібно порівняти застосовуються тактики зовнішньої і внутрішньої оптимізації і визначити, чого саме не вистачає вашим цільовим сторінкам. Прискорити процес допоможуть відповіді на такі питання:

● Яке основне ключове слово(а) використовується на цільових сторінках?
● Чи використовують вони LSI-ключевики? І в якій кількості?
● Яка наповненість ключовими словами?
● Зустрічається основний ключевик у перших 100 словах тексту?
● Використовуються ключові слова у URLах, title тегах, заголовках і підзаголовках?
● Є основне ключове слово або LSI-ключевики в тегах Alt?
● Правильно написані мета опису? І яким чином?
● Яка структура контенту?
● Яка його довжина?
● Які візуальні елементи використовуються?
● Оптимізовані ці елементи для пошуку? Яким чином?
● В достатній кількості використані марковані списки і пропуски між абзацами тексту?
Чи є на сторінках соціальні кнопки? Секція для коментарів?
● Які зовнішні і внутрішні посилання використані?
● Яким чином ці посилання розподілені по контенту?
● Який час завантаження?
● Оптимізовані сторінки для мобільних пристроїв чи ні?
● Впроваджені чи AMP-сторінки?
● Є спливаючі вікна?
● Який вік сторінок конкурента і їх авторитет?
● Наскільки свіжий контент на цих сторінках?

Коли відповісте на всі ці питання, напишіть список того, чого не вистачає вашим цільовим сторінкам. Це можуть бути ключевики, надійні посилання, красива графіка, грамотна структура і т. д. Переконайтеся, що ви дійсно розумієте, ніж ваші конкуренти краще вас. А потім вже можна будувати стратегію на їх успіх.

#4 Проведіть аналіз поведінкових факторів на цільових сторінках

Як тільки ви визначили, що саме під внутрішньої і зовнішньої оптимізації вашим конкурентам дається краще вас, зосередьте вашу увагу на таких факторах, як дизайн, юзабіліті і поведінкових. Аналіз цих факторів допоможе зрозуміти, чому ваші сторінки ранжуються добре, або взагалі не приносять результатів. Для цих чинників найкраще провести поведінковий аналіз.

Я не рекомендую використовувати всякі модні інструменти. Краще всього просто зайти у свій аккаунт в Google Аналітиці та переглянути наступні показники:

● Показник відмов
● Середня тривалість перебування на сторінці
● Мети (перевірте вкладку "Конверсії")

Цього буде достатньо для того, щоб зрозуміти, як користувачі взаємодіють з вашими сторінками, контентом, конверсійними формами і закликами до дії. Однак іноді GA не буває настільки корисним, наскільки ми від нього очікуємо.

Давайте припустимо, що у вашої цільової сторінки високий показник відмов, короткий час перебування і нульові конверсії, навіть після впровадження всіх прийомів оптимізації. По суті, ви поняття не маєте, що змушує ваших відвідувачів залишати сторінки. В такому випадку є сенс скористатися тепловими картами (сервіси CrazyEgg або Lucky Orange підійдуть).

Теплові карти ідеально підходять для візуалізації того, як відвідувачі читають і дивляться контент, заповнюють контактні форми і форми на підписку, натискають на кнопки і переходять за посиланнями. Використовуйте їх з розумом і ви зможете зрозуміти природу ваших слабких місць (не вражаючі зображення, нечитабельні шрифти, невідповідні кольору в оформленні закликів до дії або нудні заголовки). І не забудьте записати все, що ви можете виправити, поліпшити або додати на сайт в перспективі.

#5 Вбудуйте свою стратегію

На цьому етапі, коли всі дані зібрані і проаналізовані, можна починати впроваджувати SEO стратегію:

● Оптимізувати цільові сторінки одну за одною (кроки 2, 3 і 4 в допомогу)
● Упевнитися, що оптимізація допомагає сторінок ранжируватися в пошукових системах. Якщо це не так, то з'ясуйте чому.
● Використовувати свої знання, щоб перевершити стандарти галузі (розробити свою автентичну стратегію оптимізації і переконати інших використовувати вашу тактику).

Ви точно не хочете бути SEO професіоналом з розряду копіпаст. Зберіть все краще від ваших конкурентів, приберіть все погане з ваших сторінок, але додайте до вашої стратегії власні ідеї.

Не забувайте, що SEO – це постійний процес. Постійно покращуйте свої сторінки і аналізуйте дії ваших конкурентів, щоб бути на крок попереду. Тоді ваша SEO стратегія буде приносити дохід і користь.

Висновки

Наявність детальної SEO-стратегії принципово для успішного ранжирування вашого сайту. Вона допомагає зосередитися на важливих деталях і опустити те, що не має значення. Якщо ви віддаєте перевагу оптимізацію сайту без чіткої і ясної стратегії, то ваші спроби марні. Це факт.

Якщо коротше, то інвестуйте в розробку цілеспрямованої SEO-стратегії, яка принесе довгограючий ефект. П'ять описаних вище кроків допоможуть цього досягти. Хоч SEO і є досить нудним і скрупульозним процесом, вас можуть обмежувати тільки інструкції Google. Будьте креативними в процесі розробки своєї (або клієнтської) оригінальної стратегії, що відповідатиме потребам галузі та спеціалізації.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#5принциповихкроківурозробцівиграшноїSEO-стратегії
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...