
10:26, 6 березня 2017 р.
Херсонські маршрутки: через пошкоджені речі звернутись нікуди? (фото)
Як часто трапляється, пассажир може отримати пошкоджені речі, а звернутись за компенсацією — немає до кого.
Одна з таких міні-історій трапилась з херсонкою Вікторією Карповою, про що вона повідомляє в соцмережах:
«Є в херсонських маршрутках посадочне місце...таке собі..., схоже на загальний сервіс перевезень. Як що присісти - то буди вашому одягу «гаплик». Кому пред'являти претензію? Перевізнику, щодо сервісу і пошкодженню майна? Управлінню щодо порушення прав? Водію, щодо місця для сидіння? Чи виробнику, автобуса?», - пише Вікторія.
В «Загальних положеннях щодо перевезення пасажирів», а саме в статті 41 прописані права та обов’язки пасажира.
В документі, нажаль, ні слова про пошкоджене майно, та можливість компенсації, а тільки:
Пасажир має право:
одержувати від перевізника, водія, на зупинках автобусних маршрутів загального користування, автостанціях та автовокзалах інформацію про послуги автомобільного транспорту загального користування;
безоплатно провозити з собою на автобусних маршрутах загального користування одну дитину дошкільного віку без надання їй окремого місця;
безоплатно перевозити з собою на автобусних маршрутах загального користування ручну поклажу, а також відповідно до законодавства про захист прав споживачів і правил перевезень користуватися іншими правами.


Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:30
12 грудня
ТОП новини
Спецтема