Херсонські маршрутки: через пошкоджені речі звернутись нікуди? (фото)

Як часто трапляється, пассажир може отримати пошкоджені речі, а звернутись за компенсацією — немає до кого.

Одна з таких міні-історій трапилась з херсонкою Вікторією Карповою, про що вона повідомляє в соцмережах:

«Є в херсонських маршрутках посадочне місце...таке собі..., схоже на загальний сервіс перевезень. Як що присісти - то буди вашому одягу «гаплик». Кому пред'являти претензію? Перевізнику, щодо сервісу і пошкодженню майна? Управлінню щодо порушення прав? Водію, щодо місця для сидіння? Чи виробнику, автобуса?», - пише Вікторія.

В «Загальних положеннях щодо перевезення пасажирів», а саме в статті 41 прописані права та обов’язки пасажира.

В документі, нажаль, ні слова про пошкоджене майно, та можливість компенсації, а тільки:

Пасажир має право:

одержувати від перевізника, водія, на зупинках автобусних маршрутів загального користування, автостанціях та автовокзалах інформацію про послуги автомобільного транспорту загального користування;

безоплатно провозити з собою на автобусних маршрутах загального користування одну дитину дошкільного віку без надання їй окремого місця;

безоплатно перевозити з собою на автобусних маршрутах загального користування ручну поклажу, а також відповідно до законодавства про захист прав споживачів і правил перевезень користуватися іншими правами.

17022011_1865926653684120_9204057777448097463_n17155278_1865927593684026_7675473686041561182_n

Херсон маршрутки звернення пошкодження
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі