
09:27, 3 березня 2017 р.
Херсонка порівняла херсонський електротранспорт з київським
Порівняю Херсон із іншим містом. Із Києвом.
Вартість проїзду в маршрутці 5 грн, у тролейбусі - 3 грн. Велике місто, великі відстані - цілком логічно.
Більш того, КП "Київпастранс" не приховується від пасажирів, має свій сайт, де оперативно викладає інформацію, враховуючи і обгрунтування тарифів.
Якщо виникають питання, цілком можна звернутись і з'ясувати усі суперечки. Мати свій сайт - це зовсім недорого. Набагато дешевше, ніж закупити тролейбуси.
У Києві важко побачити тролейбус типу Skoda 14TR або Skoda 15TR (саме таке старезне щось намагались закупити в Херсоні в 2016 році). Їх вкрай мало. Здебільшого курсують новіші.
Порилась у відкритих даних і виявилось, що в Києві наразі лише 7 тролейбусів Skoda 15TR - усі 7 в неробочому стані.
Курсують здебільшого ЛАЗ Е301D1, Богдан Т901.10, Богдан Т701.10, Київ-12.03, МАЗ 103Т, ЛАЗ Е183D1.
Усі, окрім Київ-12.03, обладнані для людей із особливими потребами. Можете перевірити цю інфу запитами, як я зробила, або у Вікіпедії - її дані наразі відповідають дійсності.
І ще одне. Очільники КП "Херсонелектротранс" стверджували, що тролейбуси з низькою підлогою для Херсона - це чи не катастрофа: вони начебто не зможуть піднятись вгору (наприклад, на Острові чи в Річпорту). В Києві піднімаються і спускаються аж бігом - жодних проблем, хоча підйоми та спуски там теж доволі круті місцями.
Більш того, тролейбуси сучасні і обладнані системами навігації та сповіщення. Експлуатуються переважно з 2006, 2011 та 2012 років.
Я вільно пересувалась і бачила, куди їде транспорт, коли мені виходити тощо. Отже, потрібно брати приклад із інших міст.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Що очікує Україну до вступу в ЄС і як набуття членства вплине на кожного українця
Партнерський матеріал
11:00
Тепло починається з тих, хто не проходить повз – допоможіть тисячам хвостиків пережити зиму
Новини компаній
15:00
Вчора
Спецтема