• Головна
  • Перспективи розвитку херсонської велоінфраструктури
22:24, 25 квітня 2016 р.

Перспективи розвитку херсонської велоінфраструктури

На цьому тижні в медіа-центрі IPC Херсон відбулась прес-конференція «Розвиток велотранспорту в Херсоні».

Спікером конференції виступав Ярослав Концевий – представник Громадської організації «ВЕЛОХЕРСОН». Громадська організація є юридичною легалізацією суспільної ініціативи «Велофорум», яка існує з 2003 року та має в своїх лавах близько 2 тисяч учасників. Легалізація була зроблена з метою налагодження діалогу з владою.

Перспективи розвитку херсонської велоінфраструктури, фото-1

«З місцевою владою ми почали діалог в 2013 році провівши кілька засідань. В результаті чого з`явилась велодоріжка в парку «Херсонська фортеця». Крім того, ми виявили, що  згідно будівельних планів в Таврійському та Шуменському мікрорайонах існували велодоріжки. Це ті велодоріжки, які потенційно можуть бути реставровані за відносно невеликі кошти.Також,в цьому році ми отримали грант на проектування мережі велодоріжок в Херсоні і будемо цим займатись» - повідомив Ярослав Концевий.

Нагадаємо, 25 березня 2016 року депутатами була прийнята Концепція розвитку туристично-курортної галузі Херсонської області. В цьому документі, розвитку велокультури  присвячений пункт 5.19.

Окрім того, на прес-конференції були присутні два представника поліції Херсона.

Перспективи розвитку херсонської велоінфраструктури, фото-2

«Зізнаюсь, я є прихильником велотуризму. Неодноразово був учасником велозаходів. Я вважаю, що Ярослав займається доброю справою, для пропаганди вело руху в місті Херсоні та у всій країні. Маю мрію, щоб в майбутньому кількість велосипедистів примножувалась. Для того, щоб мрія стала реальністю, потрібно дотримуватись правил велоруху та правил поведінки на дорозі. Правила поведінки регламентуються 6 розділом Правил дорожнього руху, а також ст.127 Кодексу про Адміністративні правопорушення», - розповів Євген Лехновський - заступник начальника Управління патрульної поліції

Окремим пунктом свого виступу Євген дав поради велосипедистам під часу руху:

«Наприклад при повороті показувати напрям руху. Не чіплятись за інші транспортні засоби. У нічну пору одягати світловідбиваючий одяг».

3_3

«Зустрічати людей, які є небайдужими -  приємно. Я закликаю дотримуватись правил дорожнього руху. Особисто я їжджу на роликах, але коли з`являться велосипедні доріжки, подбаю про придбання велосипеду. Ми вдячні, що ви нас запросили», повідомила Олександра Чебукіна - прес-офіцер управління поліції міста Херсона.

Основна тема зустрічі була присвячена людині, яка використовує свій велосипед для поїздок на роботу. Це саме ті люди, як страждають від ДТП і яким необхідна велоінфраструктура.

Перспективи розвитку херсонської велоінфраструктури, фото-3

Ситуація в Херсоні на даний момент така:

  • одна діюча велодоріжка завдовжки 1 км 25 м рекреаційного класу, яка розташована в парку«Херсонська фортеця».
  • 45 діючих велопарковок.

«Статистика невтішна – 2 смерті велосипедистів за рік. При збільшенні кількості велосипедистів і відсутності інфраструктури, кількість смертей буде зростати. Люди не готові бачити велосипедиста на дорогах і не вважають його повноправним учасником руху, хоча в ПДР він таким є.

Додатково в статистику додаються лише ті люди, які отримали травми в наслідок ДТП, або несправності велосипеду. Інші, знаючи, що вони нічого не зможуть зробити або не подають позов, або розходяться «по мирному» - наголосив Ярослав.

Спікер конференції поділився власним досвідом участі в 2- х ДТП.

«В одному мені заплатили за шкоду, якої було завдано. В іншому, водій втік з місця ДПТ, після брав участь в судовому процесі. В результаті чого водія машини визнали невинним в скоєному ним правопорушення та звільнили від відповідальності у зв'язку із закінченням строку давності»

На даний момент транспортна структура міста повністю орієнтована на автомобілістів. Відбувається розвиток автомобільної інфраструктури. Вулиці розширяються. Ми повинні поставити собі питання: - Чи хочемо ми бачити на вулицях Херсона одні автомобілі?

slide-19-638

Українська статистика свідчить, що на тисячу жителів припадає 148 автомобілів. В коефіцієнтному вираженні – 15 %. Велосипедів – 1%.

На думку організаторів, від впровадження велоінфраструктури громадяни зможуть отримати прибуток в таких сферах:

  • особисте здоров`я
  • покращення навколишнього середовища
  • розвиток туризму
  • зниження витрат на дороги
  • бізнес з продажу велосипедів/здача в оренду.
  • робочі місця

Зараз Громадська організація «ВЕЛОХЕРСОН» веде роботу в 3-х напрямках:

  • Зниження швидкості транспортних засобів,  яка не карається від 20 до 5 км/год. В Верховній Раді з цього приводу вже зареєстрований законопроект наша громадська організація буде його підтримувати інформаційно.

Довідка: В даний час КпАП передбачає адміністративну відповідальність тільки за перевищення швидкості більш ніж на 20 км / ч.

  • Вивчення ДБН (державні будівельні норми) з метою, щоб на вулицях були елементи велоструктури при проектуванні вулиць.
  • Співпраця з незахищеними прошарками населення (люди з обмеженими можливостями, мами з дитячими візками, тимчасово недієздатні).

Нижче зображена мапа Херсона, на якій позначено діючу велоінфраструктуру.

 slide-4

Зелений колір – велодоріжка, яка вже є.

Чорний колірвелодоріжку, яку можна збудувати в найближчий час.

Червоний колірвелодоріжка могла б бути.

Велоіндустрія є перспективною сферою для бізнесу, розвиток цієї галузі може дати нові робочі місця та стимулювати загальний добробут населення.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Херсон #Велохерсон #велорух #велосипед
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...