Проект «Стратегії розвитку інформаційного простору України», - Олександр Сич

Ми маємо врахувати думку громадськості при напрацюванні проекту «Стратегії розвитку інформаційного простору України на період до 2020 року». І сьогодні відповідний проект уже проходить громадську експертизу. Адже громадянське суспільство та медіаспільноти, на відміну від державної машини, гнучкіше та оперативніше реагують на нові виклики та загрози для інформаційної безпеки, що стали особливо актуальними після проявів російської агресії. Про це заявив Віце-прем'єр-міністр України Олександр Сич 10 вересня 2014 року в Києві під час громадського обговорення Проекту «Стратегії розвитку інформаційного простору України на період до 2020 року».

На думку урядовця, проблеми інформаційного простору України і породили  придатний інформаційний ґрунт для боротьби проти Української держави в тилу. «Мета інформаційної пропаганди – слабка Українська держава та деморалізоване українське суспільство. Тож наше спільне з громадськістю завдання – сформувати такий інформаційний простір, який не виглядав би як інформаційна пустеля, серед якої гуляє будь-який чужорідний і ворожий нам чортополох», - наголосив Віце-прем’єр-міністр.

За підсумками громадських обговорень, Олександр Сич доручив голові Держкомтелерадіо  України О.І. Наливайку опрацювати усі пропозиції громадськості й медіаспільнот та, за потреби, внести відповідні зміни до вказаного Проекту документа.

Автор
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
9 просмотров в июле
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Изложение
0/12
Актуальность
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов