• Головна
  • У Пенсійному фонді нова система обслуговування громадян
07:54, 21 липня 2017 р.

У Пенсійному фонді нова система обслуговування громадян

У Пенсійному фонді нова система обслуговування громадян, фото-1

В Херсонському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України на базі централізованих інформаційних технологій створено нову систему обслуговування громадян та обробки пенсійної документації. Завдяки цьому значно підвищилась якість прийому громадян в управлінні, зменшився термін обробки заяв та документів, створена можливість дистанційного доступу пенсіонера до своєї пенсійної справи, унеможливлюється вплив людського фактору на визначення розміру пенсії.

В управлінні запроваджено нові методи прийому громадян за принципами “бек-офіс” та “фронт-офіс”. Це дає змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедуру прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду. Вся інформація про особу відразу потрапляє в електронну пенсійну справу, яку формують під час першого звернення громадянина до управління та обробляють через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Ця система єдина для всіх управлінь Фонду, захищена за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації.

Після того, як працівник фронт-офісу прийняв необхідний пакет документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.

Проблемою нинішньої діючої системи обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України є те, що оформлення пенсійних документів відбувається лише в управлінні Фонду за місцем реєстрації пенсіонера. При новій системі громадянин зможе звернутися в будь-яке управління в системі Пенсійного фонду України, де йому призначать чи перерахують пенсію.

Сьогодні значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, до якого залучено Контакт-центр та Веб-портал Пенсійного фонду України. Одержавши електронний цифровий підпис, людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи через персональний кабінет на Веб-порталі.

Таким чином, позитивний ефект від впровадження нових технологій отримають і громадяни нашої держави і, безпосередньо, сама держава, а саме, досягається максимальна автоматизація процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії, перехід до електронних пенсійних справ, відмова від численних паперових архівів, економія коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, мінімізація “людського фактору”, помилок, зловживань, корупції.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#пенсійний #фонд #Херсон #обслуговування #громадяни
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...