У Пенсійному фонді нова система обслуговування громадян

В Херсонському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України на базі централізованих інформаційних технологій створено нову систему обслуговування громадян та обробки пенсійної документації. Завдяки цьому значно підвищилась якість прийому громадян в управлінні, зменшився термін обробки заяв та документів, створена можливість дистанційного доступу пенсіонера до своєї пенсійної справи, унеможливлюється вплив людського фактору на визначення розміру пенсії.

В управлінні запроваджено нові методи прийому громадян за принципами “бек-офіс” та “фронт-офіс”. Це дає змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедуру прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду. Вся інформація про особу відразу потрапляє в електронну пенсійну справу, яку формують під час першого звернення громадянина до управління та обробляють через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Ця система єдина для всіх управлінь Фонду, захищена за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації.

Після того, як працівник фронт-офісу прийняв необхідний пакет документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.

Проблемою нинішньої діючої системи обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України є те, що оформлення пенсійних документів відбувається лише в управлінні Фонду за місцем реєстрації пенсіонера. При новій системі громадянин зможе звернутися в будь-яке управління в системі Пенсійного фонду України, де йому призначать чи перерахують пенсію.

Сьогодні значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, до якого залучено Контакт-центр та Веб-портал Пенсійного фонду України. Одержавши електронний цифровий підпис, людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи через персональний кабінет на Веб-порталі.

Таким чином, позитивний ефект від впровадження нових технологій отримають і громадяни нашої держави і, безпосередньо, сама держава, а саме, досягається максимальна автоматизація процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії, перехід до електронних пенсійних справ, відмова від численних паперових архівів, економія коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, мінімізація “людського фактору”, помилок, зловживань, корупції.

Автор
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Изложение
0/12
Актуальность
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов