Найбільше на Херсонщині подорожчав цукор

Ціни на споживчому ринку у березні 2017 р. порівняно з попереднім місяцем по області підвищились на 2,3%, по Україні – на 1,8%, з початку року – на 5,7% (по Україні – на 3,9%). Про це повідомляє Головне управління статистики у Херсонській області.

На споживчому ринку області у березні ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 0,1%.

Найбільше (на 4,3%) подорожчав цукор. На 3,8–1,2% підвищились ціни на фрукти, рис, сир і м’який сир (творог), безалкогольні напої, хліб, кисломолочну продукцію, борошно пшеничне, масло, сметану, яловичину.

Також, на 0,7–0,1% зросли в ціні крупи гречані, макаронні вироби, свинина, олія соняшникова. Водночас, значно знизилась вартість яєць (на 10,8%), а також на 7,1– 1,2% подешевшали риба та продукти з риби, овочі, молоко, м'ясо птиці.

Алкогольні напої, тютюнові вироби подорожчали на 1,4% внаслідок зростання цін на тютюнові вироби (на 3,0%) та на алкогольні напої (на 0,5%).

Одяг і взуття стали дорожчими на 21,2%, зокрема, взуття – на 27,8%, одяг – на 15,9%. Підвищення цін (тарифів) на житло, воду, електроенергію, газ та інші види палива на 7,2% було спричинено, насамперед, збільшенням тарифів на електроенергію на 28,1%.

У сфері охорони здоров’я ціни (тарифи) зросли на 0,4% внаслідок подорожчання амбулаторних послуг (на 2,9%), а також фармацевтичної продукції (на 0,2%).

Зростання цін у транспортній сфері на 3,3% відбулось за рахунок збільшення вартості транспортних послуг (на 11,2%), палива та мастил (на 0,7%).

Автор
( 0 оценок )
Изложение
( 0 оценок )
Актуальность
( 0 оценок )

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама, заявления, связанные с деятельностью компании.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Изложение
0/12
Актуальность
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать